Aktivnosti

Možemo se pohvaliti da smo jedini klub u Srbiji koji se bavi skoro svim vodenim sportovima. U ovom tekstu smo ih podelili po godišnjim dobima radi Vašeg lakšeg snalaženja mada to nije pravilo.

PROLEĆE: Rano proleće, kada počinju da se tope prvi snegovi i planinske reke nabujaju vreme je za kajak na divljim vodama. Omiljene reke kod nas su nam: Rzav, Visočica i Jerma, a u okruženju Tara, Piva, Morača, Zlorečica, Struma, Beli i Crni Vit, Cetina, Soča itd. Za iskusnije i hrabrije tada počinje sezona raftinga, a do sredine leta je pravo vreme za one koji vole opušteniji doživljaj brzih reka. Tradiconalno krajem maja ili početkom juna odlazimo na Limsku regatu od Plava do Prjepolja, oko150 km koje preveslamo u tri vikend dana. Koristimo svaki slobodan vikend za rafting ture na Tari, Limu i Ibru na koje krećemo obično petkom popodne i vraćamo se nedeljom uveče.

LETO: To je pravo vreme za kajak, kanu, i veslačke čamce, mada već sa prvim lepim prolećnim danima pravi ljubitelji veslanja kreću u vodene pohode. Bili smo na puno reka, jezera i mora u Evropi ranijih godina i stalno tražimo nove destinacije za nove poduhvate. Ono što upražnjavamo svake godine su već naše tradicionalne regate: Dunavska Beogradska regata i memorijal Aleksandar Saša Petrović, Drinska kajakaška regata koja je rezervisana za početak maja od Perućca do ušća u Savu, Vogalonga koja je najveća veslačka regata na moru i održava se u predivnoj Veneciji, tamo odlazimo krajem maja ili početakom juna, Uvačka regata koju održavamo redovno od davne 1998 god. prerasla je u ozbiljnu turističku manifestaciju koju uspešno organizujemo sa turističkom organizacijom Nova Varoš u avgustu. Vlasinska regata koju organizujemo na Vlasinskom jezeru 1200m. n.v. sa turističkom organizacijom Surdulica u avgustu. Najduža međunarodna veslačka regata TID počinje zadnjeg vikenda juna u gradu Ingolštatu i završava se na ušću Dunava u Crno more početkom septembra. Ovo su regate koje nikada ne propuštamo ili mi organizujemo. Južni deo Crnog Mora gde duvaju dobri vetrovi za windsurf je naša omiljena destinacija sa još nekoliko mora gde naši članovi organizovano rone. Naravno tu je i neizostavna Ada Ciganlija gde skijamo na žičari i vozimo wakeboard.

JESEN: Posle prvih obilnijih kiša vraćamo se na planinske reke u kajacima i raft čamcima i tražimo pogodne reke da ponovo osetimo H2O adrenalin ili poslednje tople dane koristimo na mirnim rekama i jezerima. Ovo je doba godine kad počinjemo da pravimo planove za sledeću godinu i obavezno slavimo godišnjicu kluba gde se svi okupljamo zajedno sa našim prijateljima iz drugih klubova.

ZIMA: Naravno voda prelazi u drugo agregatno stanje i počinje snežno ludilo, snow rafting i snow kajak koji smo prvi pokrenuli u Srbiji, ekstremno veslanje-spuštanje niz snežne padine, nešto što je novo i neponovljivo. Klizanje je ono čime se bavimo kada dođu hladni dani na Beogradskim klizalištima, uzimamo besplatne termine za naše članove i prijatelje. Naše omiljene planine su Alpi, Francuski i Austrijski deo gde godinama redovno odlazimo jer većina naših članova izuzetno voli alpsko skijanje.

SPORTSKA TAKMIČENJA: I u ovom segmentu smo aktivni tokom cele godine kao takmičari i reprezentacija Srbije ili organizatori velikih međunarodnih rafting takmičenja. U takmičarskom raftingu smo najtrofejniji klub u Srbiji, tokom takmičarskih sezona od 2006 god. učestvovali smo na preko 45 međunarodnih takmičenja. Organizovali smo do sada jedan Svetski Kup i osam Evropskih Kupova u raftingu.

RAFTING

• AVON Ekspediton 10 pers.-dva kom.

• GUMOTEX Pulsar 450 9 pers.

• GUMOTEX Pulsar 420 –dva kom.

• ADVANCE 420 – četri kom.

• Preko 100 kompleta opreme- kacige, prsluci, neoprenska odela, vesla.

VESLANJE

• Gig–četverac sa kormilarom unikatni sa preklopnom građom godište 1946.

• Gig –II- nešto savremenije konstrukcije takođe drveni unikat godište 1964.

• Četverac preklopna građa

• Dvojac sa kormilarom Max Schellenbacher drveni – dva kom.

• Skif Max Schellenbacher

Svi čamci su turni i samim tim pogodni za rekreativce i početnike, svi su drveni kao i vesla jer mi se trudimo da u prirodu idemo sa prirodnim materijalima.

Takmičarski čamci:

• Osmerac dvodelni.

• Dvojac bez kormilara 2007 god.

Prikolica za 9 čamaca produžena varijanta.

KAJAK- KANU MIRNE VODE

• Kajak dvosed Prijon Capri – novi dobro očuvani – dva kom.

• Kajak dvosed Bavaria – popularna vaza

• Kajak falbot dvosed – četiri kom.

• Kajak falbot jednosed – dva kom.

• Kanu trosed – jedan kom.

• Kanu dvosed – dva kom.

Svi čamci su turni namenjeni za veslanje na mirnim vodama opremljeni vodo nepropusnim komorama, špric dekama i adekvatnim veslima.

Prikolica za 12 čamaca sa ciradom + teretni deo sa vodonepropusnom ciradom.

KAJAK – KANU DIVLJE VODE

• Kajak Wave sport rodeo, kratke popularne patkice – četri kom.

• Kajak Prijon slalom i dva kratka egzibiciona.

• Kajak Eskimo – dva kom.

• Kajak Dagger – jedan kom.

• Kanu dvoklek duvani.

• Prsluci, kacige, neoprenska odela, špric deke, vesla, vodo nepropusna oprema.

HYDRO SPEED

• Hydro speed od duvane meke plastike – osam kom.

• Neoprenska odela 5 mm x 2, kacige – prsluci, neoprenske čizmice – rukavice.

KANJONING

• Višeslojna neoprenska odela i čizmice, rukavice, kacige, prsluci, alpinistički pojasi, prusici, I

JEDRILICE

• Jedrilica klase Laser

WIND SURF

Više vrsta dasaka rekreativne i fin.

Jedra različite kvadrature i olujna.

WAKE BOARD I SKIJANJE NA VODI

Daske za sve vrste skijanja na vodi i prateća oprema.